niedziela, 30 października 2022

Kilka porad SEO

Użyj krótkiego i opisowego adresu URL

Google mówi, aby unikać używania długich adresów URL, ponieważ mogą one odpychać użytkowników. Z tego powodu, używanie dokładnego zapytania docelowego jako adresu URL nie zawsze jest najlepszą praktyką.

Zauważ, że jeśli twój CMS ma już predefiniowaną, brzydką strukturę URL, może to osłabić Twoją stronę. Optymalizacja dla wyszukiwarek może poprawić pozycję Twojej strony.

Dlatego musisz napisać atrakcyjne znaczniki tytułu i opisy meta, ponieważ oba pokazują się w wynikach wyszukiwania:

Twój tag tytułowy i opis są twoim chwytem sprzedażowym.

Jeśli żaden z nich nie wyróżnia się z tłumu, osoby szukające klikną inny wynik. Ale poza zawarciem docelowego słowa kluczowego, jak możesz poprawić CTR?

Po pierwsze, staraj się, aby Twój tag tytułowy nie przekraczał 60 znaków, a Twój opis nie przekraczał 150 znaków. Pomaga to uniknąć skracania tekstu.

Po drugie, używaj wielkości liter w tytułach, a w opisach wielkości zdań.
Po trzecie, dostosuj swój tytuł i opis do intencji wyszukiwania.Na przykład, prawie wszystkie wyniki dla "najlepsze słuchawki" określają rok w swoich tytułach i opisach.

Optymalizacja obrazów

Kompresja obrazów jest niezbędna do zapewnienia szybkiego ładowania się stron, ale nie jest to jedyny sposób na optymalizację obrazów pod kątem SEO.Powinieneś również dodać znaczniki alt i używać opisowych nazw plików.Obie te rzeczy pomagają Google zrozumieć Twoje obrazy, co może pomóc Twoim stronom w uzyskaniu pozycji dla długich słów kluczowych w wyszukiwarce internetowej - i w Google Images.Jak uzyskać ranking dla większej liczby zapytań? Spraw, by Twoje treści były bardziej szczegółowe.Zauważ, że nie chodzi tu o długość treści, ale o poruszanie istotnych podtematów, których ludzie również szukają. Dotyczy to głównie informacyjnych treści SEO, takich jak posty na blogu, ale może pomóc również innym rodzajom treści.

Zdobądź więcej backlinków

Backlinki są podstawą algorytmu Google i pozostają jednym z najważniejszych czynników rankingowych.Google potwierdza to na swojej stronie "jak działa wyszukiwanie", gdzie mówi:Jeśli inne znaczące witryny na dany temat linkują do strony, to dobry znak, że informacje są wysokiej jakości. Ale nie wierz na słowo Google'owi...Nasze badanie ponad miliarda stron internetowych pokazuje wyraźną korelację między ruchem organicznym a liczbą stron internetowych linkujących do danej strony,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kluczowe elementy marketingu treści

 Content marketing to strategia wykorzystywana przez firmy do tworzenia i rozpowszechniania wartościowych, istotnych i spójnych treści w cel...