niedziela, 30 października 2022

Jak zwiększyć ruch na swojej stronie www?

Uzyskanie większego ruchu na swojej stronie z wyszukiwania organicznego można zrobić na trzy sposoby.

Możesz albo:

Uplasować się wyżej dla istniejących słów kluczowych

Uplasować się na więcej słów kluczowych

Uzyskać więcej kliknięć

Poniższe techniki SEO pomagają zrobić jedną lub więcej z tych rzeczy.

1. Ucz się od konkurencji


Konkurencja czyni życie trudniejszym, ale twoi konkurenci mogą być również źródłem pomysłów na tematy. Aby znaleźć najbardziej oblegane strony konkurencji, możesz użyć raportu Top pages w Ahrefs Site Explorer. Na przykład, jeśli podłączymy naszego konkurenta do narzędzia, zobaczymy, że jego przewodnik po Magento SEO uzyskuje sporą ilość ruchu z wyszukiwania. Nie zajmowaliśmy się jeszcze tym tematem osobiście, ale wygląda na to, że warto to zrobić. Możesz również użyć raportu Content Gap w Site Explorerze, aby znaleźć słowa kluczowe, na które Twoja konkurencja ma ranking, a Ty nie.

Oto proces:

Wpisz swoją domenę do Site Explorera

Przejdź do raportu Content Gap

Wpisz kilka słów kluczowych konkurencji

2. Nadaj priorytet tematom o niskiej trudności


Warto nadać priorytet tematom o niskiej trudności, jeśli Twoja strona jest nowa, ponieważ prawdopodobnie będziesz walczył o pozycję dla konkurencyjnych tematów. Możesz je znaleźć za pomocą narzędzia do badania słów kluczowych, takiego jak Ahrefs' Keywords Explorer. Wystarczy wyszukać pomysły na słowa kluczowe, a następnie przefiltrować te z niskimi wynikami Trudności Słowa Kluczowego (KD).

3. Aktualizuj starą zawartość

Stare treści wymagają okresowej aktualizacji, ponieważ rankingi nie trwają wiecznie, zwłaszcza jeśli celujesz w tematy wrażliwe na czas. Możesz znaleźć strony w swojej witrynie, które mogą wymagać odświeżenia w Site Explorer. Wystarczy podłączyć witrynę, przejść do raportu Top pages, ustawić tryb porównania na "Poprzedni rok", posortować raport według zmiany ruchu od niskiego do wysokiego i poszukać tematów, w których świeżość może być problemem. Mamy jednak mnóstwo postów, w których prawie na pewno brakuje ważnych podtematów. Jeśli możemy je znaleźć i wypełnić luki, nasza strona może prawdopodobnie uplasować się w rankingu dla powiązanych słów kluczowych i uzyskać więcej ruchu.

Oto prosty sposób na znalezienie luk w treści:

Wpisz jeden z adresów URL swojej strony do Site Explorera

Przejdź do raportu luk w treści

Wklej kilka najwyżej pozycjonowanych adresów URL dla Twojego głównego słowa kluczowego

Przejrzyj słowa kluczowe w poszukiwaniu luk w treści

Dzieje się tak, ponieważ nie pokryliśmy tego podtematu w naszym przewodniku po postach gościnnych, podczas gdy oni to zrobili. Nie tylko pokrycie tematu bardziej dogłębnie pomoże nam w rankingu na więcej słów kluczowych long-tail, ale również może lepiej służyć użytkownikowi z informacjami, których może potrzebować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kluczowe elementy marketingu treści

 Content marketing to strategia wykorzystywana przez firmy do tworzenia i rozpowszechniania wartościowych, istotnych i spójnych treści w cel...