Uzyskanie większego ruchu na swojej stronie z wyszukiwania organicznego można zrobić na trzy sposoby.
Możesz albo:
Uplasować się wyżej dla istniejących słów kluczowych
Uplasować się na więcej słów kluczowych
Uzyskać więcej kliknięć
Poniższe techniki SEO pomagają zrobić jedną lub więcej z tych rzeczy.
1. Ucz się od konkurencji
Konkurencja czyni życie trudniejszym, ale twoi konkurenci mogą być również źródłem pomysłów na tematy. Aby znaleźć najbardziej oblegane strony konkurencji, możesz użyć raportu Top pages w Ahrefs Site Explorer. Na przykład, jeśli podłączymy naszego konkurenta do narzędzia, zobaczymy, że jego przewodnik po Magento SEO uzyskuje sporą ilość ruchu z wyszukiwania. Nie zajmowaliśmy się jeszcze tym tematem osobiście, ale wygląda na to, że warto to zrobić. Możesz również użyć raportu Content Gap w Site Explorerze, aby znaleźć słowa kluczowe, na które Twoja konkurencja ma ranking, a Ty nie.
Oto proces:
Wpisz swoją domenę do Site Explorera
Przejdź do raportu Content Gap
Wpisz kilka słów kluczowych konkurencji
2. Nadaj priorytet tematom o niskiej trudności
Warto nadać priorytet tematom o niskiej trudności, jeśli Twoja strona jest nowa, ponieważ prawdopodobnie będziesz walczył o pozycję dla konkurencyjnych tematów. Możesz je znaleźć za pomocą narzędzia do badania słów kluczowych, takiego jak Ahrefs' Keywords Explorer. Wystarczy wyszukać pomysły na słowa kluczowe, a następnie przefiltrować te z niskimi wynikami Trudności Słowa Kluczowego (KD).
3. Aktualizuj starą zawartość
Stare treści wymagają okresowej aktualizacji, ponieważ rankingi nie trwają wiecznie, zwłaszcza jeśli celujesz w tematy wrażliwe na czas. Możesz znaleźć strony w swojej witrynie, które mogą wymagać odświeżenia w Site Explorer. Wystarczy podłączyć witrynę, przejść do raportu Top pages, ustawić tryb porównania na "Poprzedni rok", posortować raport według zmiany ruchu od niskiego do wysokiego i poszukać tematów, w których świeżość może być problemem. Mamy jednak mnóstwo postów, w których prawie na pewno brakuje ważnych podtematów. Jeśli możemy je znaleźć i wypełnić luki, nasza strona może prawdopodobnie uplasować się w rankingu dla powiązanych słów kluczowych i uzyskać więcej ruchu.
Oto prosty sposób na znalezienie luk w treści:
Wpisz jeden z adresów URL swojej strony do Site Explorera
Przejdź do raportu luk w treści
Wklej kilka najwyżej pozycjonowanych adresów URL dla Twojego głównego słowa kluczowego
Przejrzyj słowa kluczowe w poszukiwaniu luk w treści
Dzieje się tak, ponieważ nie pokryliśmy tego podtematu w naszym przewodniku po postach gościnnych, podczas gdy oni to zrobili. Nie tylko pokrycie tematu bardziej dogłębnie pomoże nam w rankingu na więcej słów kluczowych long-tail, ale również może lepiej służyć użytkownikowi z informacjami, których może potrzebować.
Blog na temat pozycjonowania stron www. Na stronie możecie przeczytać wiele ciekawych artykułów dotyczących SEO.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Kluczowe elementy marketingu treści
Content marketing to strategia wykorzystywana przez firmy do tworzenia i rozpowszechniania wartościowych, istotnych i spójnych treści w cel...
-
Posiadanie strony internetowej jest niezbędne dla każdej firmy lub osoby chcącej zaistnieć w sieci. Jednak samo posiadanie strony interneto...
-
Budowanie linków jest istotnym aspektem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Polega na pozyskiwaniu hiperłączy z innych stron inter...
-
Google Ads, dawniej znane jako Google AdWords, to internetowa platforma reklamowa opracowana przez Google. Umożliwia ona firmom i reklamoda...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz